BISITA BIRTUALA

Elebasque

ERIZAINTZAKO IKASLEAK EUSKOSKILLSen

2018-5-17

Atzo Erizaintzako Euskoskills-ak ospatu ziren Getxoko Fadura Lanbide Heziketa Eskolan. Ikastetxeko Erizaintzako ikasle bi joan ziren eta bikain ibili ziren, zilarra lortu zuten. Zorionak bikote!

AUTOMOZIOKO PASS THRU PROIEKTOA

2018-V-16

Automozioko irakasleak TKGUNE proiketuaren harira HOLANDAn daude, automozio sektoreko ebazpenetarako mundu mailan liderra den ELECTUDE enpresa eta bertako ikastetxe batzuk bisiatzen.

EUSKO SKILLS TXAPELKETA

Eusko Skills 2018 txapelketa ospatu zen. Lehiakortasun haundiko txapelketa izan zen eta ikasleak bikain aritu ziren goiz eta arratsaldez. Bukaerarte jo ta ke ibili ondoren, azken puntuaketan MEKA LHII ikastetxeko ikasle Kimetz Alberdi TXAPELDUN eta Andoni Beristainek hirugarren postua lortu zuten automozioko pintura alorrean. ZORIONAK bioi egindako lanagatik!!

BIZILORE ESKOLARA BISITA

1HH3ko ikasleek aurreko astean Ludopedagogiako saio trinkoa egin zuten Bizilore Eskola Aktioban duten Abaraxka Aretoan, Azkoitian. Ludopedagogia saioak, jolas eremuak ezagutu eta bizipenak izateko aukera paregabea eskaintzen du. 1. mailako talde honek bizpen hauek izan zituen, jolasean aritu ginen, bide batez talde kohesio ederra lortu zen eta ikasleek beraien arlo ludikoa ere landu zuten.

AIREPORTURA IRTEERA

2018-05-08

Aministrazio Kudeaketako eta Administrazio eta Finantzetako ikasleekin Loiuko aireportura joan ginen. Lehenik aireportu barruan dauden suhiltzaileen parkea bisitatu genuen, bertan suhiltzaile batek azalpenak eman zizkigun beraien lan antolamendua nolakoa zen azalduz. Ondoren aireportura bueltatu ginen eta hemen hegaldi bat hartu aurretik egiten diren pausu guztiak ikusi eta azaldu ziguten bertako gidariak. Lehenik panel kontrola, fakturazio mahaiak, segurtasun kontrolak... Gustora egon ziren ikasleak, kontuan izanda ikasle batzuk inoiz hegaldi bat hartu gabe daudela.

PARKINSON-ARI BURUZKO FORMAZIOA MADRIDEN

2017/03/06

Otsailean, Mendekotasun egoeran dauden pertsonentzako arreta zikloko 2. mailako ikasleek eta 3 irakaslek PARKINSON-ari buruzko ikastaro espezializatu bat jaso zuten Madrilen dagoen “Parkinson Madrid” zentruan. Meka Lanbide Eskolak mota honetako ekimenak bultzatzen ditu bere ikasleei ahalik eta formazio espezializatu eta eguneratuena eskaintzeko helburuarekin.

Moodle plataforma