BISITA BIRTUALA

Elebasque

SOLDADURA ETA GALDARAGINTZAKO IKASEAK BIEMH2018 FERIAN

2018-6-4

Soldadura eta Galdaragintzako ikasleak BEC-en izan ziren BIEMH azokan. Ikasleak oso gustora ibili ziren eta oso interesgarria iruditu zitzaien.

BESA ENPRESAREN OPARIA

201806-02

SINNEk izeneko pintura egilea den Elgoibarko BESA enpresak MEKA LHII ikastetxeko ikasleei SATA etxeko pistola bi eta SINNEK kamiseta bana oparitu dizkiete Eusko Skill 2018an erakutsitako maila saritzeko asmoarekin. Urrea eta Brontzea pintura arloan. Eskerrik asko BESA enpresari eta ZORIONAK bi ikasleei.

MIRANDAOLAKO BURDINOLA

2018-05-20

Soldadura eta Galdaragintza eta Metal Eraikuntzetako ikasleak asko ikasi zuten eta oso gustora ibili ziran Txillida Lantokira, Mirandaola Euskal Burdinaren Museora eta Burdinolara egindako bisitan. Irakasgaiarekin zerikusi zuzena duen bisita interesgarria.

ERIZAINTZAKO IKASLEAK EUSKOSKILLSen

2018-5-17

Atzo Erizaintzako Euskoskills-ak ospatu ziren Getxoko Fadura Lanbide Heziketa Eskolan. Ikastetxeko Erizaintzako ikasle bi joan ziren eta bikain ibili ziren, zilarra lortu zuten. Zorionak bikote!

AUTOMOZIOKO PASS THRU PROIEKTOA

2018-V-16

Automozioko irakasleak TKGUNE proiketuaren harira HOLANDAn daude, automozio sektoreko ebazpenetarako mundu mailan liderra den ELECTUDE enpresa eta bertako ikastetxe batzuk bisiatzen.

PARKINSON-ARI BURUZKO FORMAZIOA MADRIDEN

2017/03/06

Otsailean, Mendekotasun egoeran dauden pertsonentzako arreta zikloko 2. mailako ikasleek eta 3 irakaslek PARKINSON-ari buruzko ikastaro espezializatu bat jaso zuten Madrilen dagoen “Parkinson Madrid” zentruan. Meka Lanbide Eskolak mota honetako ekimenak bultzatzen ditu bere ikasleei ahalik eta formazio espezializatu eta eguneratuena eskaintzeko helburuarekin.

Moodle plataforma