VISITA VIRTUAL

Elebasque

OSASUN MINTEGIKO IRAKASLEAK MODENAN

2017-11-17

Osasun mintegiko irakasleak EUROCOM SMART proiektuaren harira, Modenan egon dira azaroaren 20tik azaroaren 24ra.

Proiektuaren helburu nagusia, ikasleentzako mobilitateak lortzeko Europar Sare bat osatzea da. Proiektuaren partaideak hauek dira: Holanda, Dinamark, Alemania, Finlandia Suedia, Belgika, Italia eta Euskadi.

Itxaso Reggio Emiliako zahar-egoitza batean egon da eta Andrea Modenako beste batean. Esperientzia oso aberasgarria eta gure ikasle eta eskolarentzat oso erabilgarriak eguneroko  eta etorkizunerako profesionalen formaziorako. Ikasturte honetako hurrengo elkartruke bisitak hauek dira: Holanda (Breda) eta Euskadi (Elgoibar) 2018/04/23-27.

KALMAN ENPRESARA BISITA

2017-11-21

Soldadura eta galdaragintzako 2.mailako ikasleak Kalman enpresa bisitatzera joan ziran. Bisita oso interesgarria. Enpresak produktu bat egiteko jarraitzen dituen prozesu guztia azaldu zien ikasleei. Planoak, makinen regulazioak eta jarrerak dituen garrantzia azpimarratuz.

"ÉL NUNCA ME PEGÓ"

2017-11-16

Gizarteratzea eta Laneratzea ikasgaiaren barruan, Gizarteratzeko eskeintza partzialeko ikasleak, Soraluzeko udaletxeak antolatuta, bertako Herri Antzokian Izaskun Varelaren "Él nunca me pegó" laburmetraia ikusteko aukera izan zuten, ondoren indarkeria matxista psikologikoari buruzko hitzaldia izan zuten. Oso gustora egon ziren eta balorazio oso positiboa egin zuten ikasleek.

VISITA A ORTOPEDIA HOBETUZ DE AZPEITIA

15-11-2017

L@s alumn@s del ciclo de Dependencia han visitado la Ortopedia Hobetuz en Azpeitia.  Allí han tenido la oportunidad de conocer un amplio abanico de soluciones de productos de apoyo dirigidos a fomentar la movilidad y autonomía de las personas en situación de dependencia.También ofrecen un Servicio Integral de adaptación del hogar coordinando varios gremios implicados en el acondicionamiento y accesibilidad del hogar.

BIDEBARRI ENPRESARA BISITA

2017-11-06

Oñatin kokatuta dagoen Gizarteratze eta Laneratze Bidebarri enpresa ezagutzeko aukera izan zuten Gizarteratzeko eskeintza partzialeko moduluko ikasle eta irakasleak. Bertako instalakuntzak, funtzionamendua, egunerokotasuna eta erabiltzaileekin zein beste instituzioekin duten harremana nolakoa zen azaldu ziguten. Harrera beroa eman eta eskuzabal aritu ziren gurekin.

FORMACIÓN SOBRE PARKINSON EN MADRID

03/03/2017

El pasado mes de febrero,  los alumnos y alumnas de 2º curso de Atención a personas en situación de dependencia junto con  3 profesoras del ciclo han realizado un curso de especialización sobre el PARKINSON en el centro estatal “Parkinson Madrid”. Iniciativas como esta son las que ofrece Meka a sus alumnos con el objetivo de abrir horizonte en  nuevos conocimientos y campos de investigación.

Moodle plataforma