BISITA BIRTUALA

UrratsBat

IkASLAN GIPUZKOA

Elebasque

ATE IREKIAK (Maiatzak 11)

2018-04-23

2018-2019 ikasturtean MEKAn eskeintzen ditugun heziketa zikloei buruzko informazioa lortzeko aukera paregabea.

OIARTZUNGO HAUR ESKOLARA BISITA

2018-4-22

1HH3-ko ikasleak aste honetan Oiartzungo Urmendi haur eskola bisitatu zuten bertako espazioak eta lan metodologia ezagutzeko asmotan. Bisita oso interesgarria izan zen, ikasleek haurrak bere horretan ikusteko eta beraiekin egoteko aukera izan zutelako eta behaketa lana egiteko aukera ere izan zuten. Horren ostean, haur literaturari bere garrantzia emanik eta ipuinen munduan murgildurik, Donostiako haur liburutegia ere bisitatu zuten bertako dokumentazio guztia ezagutu eta egun dagoen eskaintza osoari buruzko informazioa jasoz.

FIRA BARCELONA (ENPRESA SIMULATUEN XIII NAZIOARTEKO AZOKA)

2018/03/21

Bi urtetik behin antolatzen den enpresa birtualen feria honetara ELGOIBAI S.A.S. enpresarekin parte hartu dugu. Feria bat izanik artikulu eta zerbitzu desberdinak erosi eta ura saldu dugu. Altzolako ur mineral naturala hain zuzen ere.

Ekintza honetan Euskadi, Katalunia, Espainia, Errumania, Austria eta Belgika herrietatik etorritako 80 ikastetxeren standek parte hartu dugu.

Azokaren balorazioa oso positiboa da, ezarritako helburu nagusi biak bete ditugu eta. Batetik, ikasleek zuzenean ezagutu dute zer den azoka bat, marketing estrategiak garatu ahal izan dute eta negoziazio estrategiak praktikak jarri ere.

KARAKATERA IRTEERA

ETHAZI metodologien harira eta talde koexioa indartzeko, erizain laguntzaile teknikarien zikloko euskarazko ikasleek medi-irteera egin dute. Elgoibarko Karakate gailurra igo dute. Ibilbide guztia oinez egin dute eguraldi eta giro apartezinean! Eta egindako esfortzuak hala merezi ta "txori.pan" bokata jan dute. Errepikatzekoa!

MENDAROKO ESTERILIZAZIO ZENTRALERA BISITA

2018-02-21

Mendaroko ospitaleko esterilizazio zentralak, Deba barreneko osasun zentrueri zerbitzua eskeintzen diete; fomiteen bidezko gaixotasunen transmisioa saiehesten. Lan hau nola burutzen duten ezagutzeko, Rafiren eta Cristinaren azalpenak ezin hobeak izan ziren. Ikasleek "in situ" ikusi zuten klasean ikasitakoa. Beraien lan jarduera era praktikoan ezagutzeko aukera pare gabea izan zuten, ikasketa esanguratsua eginaz.

PARKINSON-ARI BURUZKO FORMAZIOA MADRIDEN

2017/03/06

Otsailean, Mendekotasun egoeran dauden pertsonentzako arreta zikloko 2. mailako ikasleek eta 3 irakaslek PARKINSON-ari buruzko ikastaro espezializatu bat jaso zuten Madrilen dagoen “Parkinson Madrid” zentruan. Meka Lanbide Eskolak mota honetako ekimenak bultzatzen ditu bere ikasleei ahalik eta formazio espezializatu eta eguneratuena eskaintzeko helburuarekin.

Moodle plataforma