BISITA BIRTUALA

Elebasque

AZPEITIAko HOBETUZ ORTOPEDIARA BISITA

2017-11-15

Mendekotasuneko ikasleak Azpeitiko Hobetuz Ortopedia bisitatu dute. Bertan hainbat laguntza tekniko mota desberdinak ezagutu eta ikusteko aukera paregabea izan dute. Laguntza hauek mugikortasuna eta autonomia sustatzera bideratuta daude, honela erabiltzaileen egunerokotasuna erraztu egiten dute.

Zerbitzu honetaz gain, etxebizitza egokitzen laguntzeko aholkularitza ZERBITZU INTEGRALA ere eskaintzen dute. Horrela, etxe bat irisgarria izan dadin egin beharreko moldaketa guztian inplikatuak egon daitezkeen gremioen koordinazioa gestionatzen dute.

BIDEBARRI ENPRESARA BISITA

2017-11-06

Oñatin kokatuta dagoen Gizarteratze eta Laneratze Bidebarri enpresa ezagutzeko aukera izan zuten Gizarteratzeko eskeintza partzialeko moduluko ikasle eta irakasleak. Bertako instalakuntzak, funtzionamendua, egunerokotasuna eta erabiltzaileekin zein beste instituzioekin duten harremana nolakoa zen azaldu ziguten. Harrera beroa eman eta eskuzabal aritu ziren gurekin.

HAURRAREN GARAPENAREN ANTOLATZAILEAK

2017-10-31

Urtero bezala, aurten ere, HAUR HEZKUNTZAkoentzako Jardunaldiak egon dira, "Haurraren garapenaren antolatzaileak" izenburupean. Myrtha Chokler Argentinarra eta MUren Hazitegi ikertaldeko Itziar Arregi eta Eider Salegi aritu ziren.

"HAURRAREN GARAPENAREN ANTOLATZAILEAK" hitzaldian parte hartu zuten Haur  Hezkuntzako ikasle guztiek ikasturte osoko ikuspegi teorikoaren oinarriak sendotzeko asmoz.

HIK HASIko JARDUNALDIETAN urriaren 27an Bilbon 330 kidek parte hartu zuten UPV-EHUko Bizkaia Aretoan EAEko Lanbide Heziketako ikasleak, eta hauetako batzuk Mekako 1HH3 eta 2HH3 ikasleak izan ziren. Jardunaldia oso ondo egon zen eta partaide guztiek material teorikoa eta ziurtagiria jaso zuten.

SEAT-ek 10 AUTO OPARITU DIZKIO EUSKO JAURLARITZARI

2017-10-26

SEAT ek 10 auto berri  oparitu dizkio Eusko Jaurlaritzari Lanbide Heziketako hainbat zentroetara bideratzeko. Hautako bat, SEAT León FR hain zuzen ere , egokitu zaio MEKARI. Ikasleek azkenengo  teknologia duten modeloekin praktikak egin eta esperimentatzea du helburu.

DYA-ko ANBULANTZIA MEKAN

2017-10-26

Erizaintza, Arreta eta Haur Hezkuntzako ikasleek
ERIZAINTZAKO OINARRIZKO ZAINTZAK ETA LEHEN LAGUNTZAK ikasgaiaren barruan, anbulantziaren dotazioa, funtzionamendua eta lan antolamenduaren inguruan azalpenak jaso zituzten DYA-koen eskutik. Eskerrik asko DYA-koei! Ikasleak oso gustora egon ziren eta askok boluntario bezala aritzeko izena eman zuten.

PARKINSON-ARI BURUZKO FORMAZIOA MADRIDEN

2017/03/06

Otsailean, Mendekotasun egoeran dauden pertsonentzako arreta zikloko 2. mailako ikasleek eta 3 irakaslek PARKINSON-ari buruzko ikastaro espezializatu bat jaso zuten Madrilen dagoen “Parkinson Madrid” zentruan. Meka Lanbide Eskolak mota honetako ekimenak bultzatzen ditu bere ikasleei ahalik eta formazio espezializatu eta eguneratuena eskaintzeko helburuarekin.

Moodle plataforma