BISITA BIRTUALA

Elebasque

AIREPORTURA IRTEERA

2018-05-08

Aministrazio Kudeaketako eta Administrazio eta Finantzetako ikasleekin Loiuko aireportura joan ginen. Lehenik aireportu barruan dauden suhiltzaileen parkea bisitatu genuen, bertan suhiltzaile batek azalpenak eman zizkigun beraien lan antolamendua nolakoa zen azalduz. Ondoren aireportura bueltatu ginen eta hemen hegaldi bat hartu aurretik egiten diren pausu guztiak ikusi eta azaldu ziguten bertako gidariak. Lehenik panel kontrola, fakturazio mahaiak, segurtasun kontrolak... Gustora egon ziren ikasleak, kontuan izanda ikasle batzuk inoiz hegaldi bat hartu gabe daudela.

ADMINISTRAZIO KUDEAKETAKO IKASLEAK AMPOn.

2018-IV-27

Administrazio Kudeaketako eta Administrazio eta Finantzetako taldeetako ikasleekin AMPO enpresa bisitatzera joan ginen, bertan giza baliabidetako arduradunak azalpenak eman zizkiguten enpresan oso baliagarriak diren zenbait aspektu azpimarratuz, adibidez, langileen motibazioa, talde lana, kanpora joateko disponibilitatea, hizkuntzak, jarrera etab. Ondoren gazta museora joan ginen Idiazabalera.

ATE IREKIAK (Maiatzak 11)

2018-04-23

2018-2019 ikasturtean MEKAn eskeintzen ditugun heziketa zikloei buruzko informazioa lortzeko aukera paregabea. Goizeko 9etatik arratsaldeko 7rak arte.

OIARTZUNGO HAUR ESKOLARA BISITA

2018-4-22

1HH3-ko ikasleak aste honetan Oiartzungo Urmendi haur eskola bisitatu zuten bertako espazioak eta lan metodologia ezagutzeko asmotan. Bisita oso interesgarria izan zen, ikasleek haurrak bere horretan ikusteko eta beraiekin egoteko aukera izan zutelako eta behaketa lana egiteko aukera ere izan zuten. Horren ostean, haur literaturari bere garrantzia emanik eta ipuinen munduan murgildurik, Donostiako haur liburutegia ere bisitatu zuten bertako dokumentazio guztia ezagutu eta egun dagoen eskaintza osoari buruzko informazioa jasoz.

FIRA BARCELONA (ENPRESA SIMULATUEN XIII NAZIOARTEKO AZOKA)

2018/03/21

Bi urtetik behin antolatzen den enpresa birtualen feria honetara ELGOIBAI S.A.S. enpresarekin parte hartu dugu. Feria bat izanik artikulu eta zerbitzu desberdinak erosi eta ura saldu dugu. Altzolako ur mineral naturala hain zuzen ere.

Ekintza honetan Euskadi, Katalunia, Espainia, Errumania, Austria eta Belgika herrietatik etorritako 80 ikastetxeren standek parte hartu dugu.

Azokaren balorazioa oso positiboa da, ezarritako helburu nagusi biak bete ditugu eta. Batetik, ikasleek zuzenean ezagutu dute zer den azoka bat, marketing estrategiak garatu ahal izan dute eta negoziazio estrategiak praktikak jarri ere.

PARKINSON-ARI BURUZKO FORMAZIOA MADRIDEN

2017/03/06

Otsailean, Mendekotasun egoeran dauden pertsonentzako arreta zikloko 2. mailako ikasleek eta 3 irakaslek PARKINSON-ari buruzko ikastaro espezializatu bat jaso zuten Madrilen dagoen “Parkinson Madrid” zentruan. Meka Lanbide Eskolak mota honetako ekimenak bultzatzen ditu bere ikasleei ahalik eta formazio espezializatu eta eguneratuena eskaintzeko helburuarekin.

Moodle plataforma