BISITA BIRTUALA

Elebasque

MENDEKOTASUNEKO IKASLEAK BEC-en NAGUSI AZOKAN

2017-10-25

Joan den ostiralean “Mendekotasuneko” ikasleak BEC-en urtero antolatzen den NAGUSI azokan izan ziren. NAGUSI adinduei zuzendutako Erakustokia da. Aisialdi, kirol eta prestakuntza eskaintza askotarikoa eta zabala da. Burutuko ziren jarduera guztiak bizi-kalitatea optimizatzeko formula berriak eta hobeak ematera bideratuta zeuden.

LANBIDE KONPETENTZIAK EBALUATU ETA EGIAZTATZEKO PROZEDURA

2017-10-01

LANBIDE KONPETENTZIAK EBALUATU ETA EGIAZTATZEKO 2017ko PROZEDURA.

Izena emateko epea: 2017ko urriaren 2tik 20ra.

Informazio gehiago EEI edo EHAA.

EUROCOM SMART (Erasmus+)

2017/09/12

Atenas, Grezia. MEKA Lanbide eskola EUROCOM SMART (Erasmus+) sarean parte hartzen ikasle eta irakasleentzako elkartrukeak lotzen. Alemania, Holanda, Grezia, Finlandia, Dinamarka, Italia, Belgika eta Meka Euskaditik.

DIPLOMA BANAKETA

2016/06/14

Aurreko ostiralean gure ikasleekin ikasturte bukaerako diploma banaketa ospatu genuen. Zorionak eta zorte on guztioi!

PARKINSON-ARI BURUZKO FORMAZIOA MADRIDEN

2017/03/06

Otsailean, Mendekotasun egoeran dauden pertsonentzako arreta zikloko 2. mailako ikasleek eta 3 irakaslek PARKINSON-ari buruzko ikastaro espezializatu bat jaso zuten Madrilen dagoen “Parkinson Madrid” zentruan. Meka Lanbide Eskolak mota honetako ekimenak bultzatzen ditu bere ikasleei ahalik eta formazio espezializatu eta eguneratuena eskaintzeko helburuarekin.

Moodle plataforma