BISITA BIRTUALA

Elebasque

VET gutuna eman diote MEKA Lanbide Eskolari

2017-12-19

Madrileko Circulo de Bellas Artesen ospatutako Erasmus+ ekitaldian, MEKA Lanbide Eskolari VET gutuna eman diote.

Europar Proiektuetako koordinatzaileak, SEPIEko zuzendaria den Pablo Martin Gonzalez jaunaren eskutik jaso du MEKAren ibilbidea, esperientzia eta aurkeztutako proiektuen kalitatea egiaztatzen duen agiria

OSASUN MINTEGIKO IRAKASLEAK MODENAN

2017-11-17

Osasun mintegiko irakasleak EUROCOM SMART proiektuaren harira, Modenan egon dira azaroaren 20tik azaroaren 24ra.

Proiektuaren helburu nagusia, ikasleentzako mobilitateak lortzeko Europar Sare bat osatzea da. Proiektuaren partaideak hauek dira: Holanda, Dinamark, Alemania, Finlandia Suedia, Belgika, Italia eta Euskadi.

Itxaso Reggio Emiliako zahar-egoitza batean egon da eta Andrea Modenako beste batean. Esperientzia oso aberasgarria eta gure ikasle eta eskolarentzat oso erabilgarriak eguneroko  eta etorkizunerako profesionalen formaziorako. Ikasturte honetako hurrengo elkartruke bisitak hauek dira: Holanda (Breda) eta Euskadi (Elgoibar) 2018/04/23-27.

KALMAN ENPRESARA BISITA

2017-11-21

Soldadura eta galdaragintzako 2.mailako ikasleak Kalman enpresa bisitatzera joan ziran. Bisita oso interesgarria. Enpresak produktu bat egiteko jarraitzen dituen prozesu guztia azaldu zien ikasleei. Planoak, makinen regulazioak eta jarrerak dituen garrantzia azpimarratuz.

"ÉL NUNCA ME PEGÓ"

2017-11-16

Gizarteratzea eta Laneratzea ikasgaiaren barruan, Gizarteratzeko eskeintza partzialeko ikasleak, Soraluzeko udaletxeak antolatuta, bertako Herri Antzokian Izaskun Varelaren "Él nunca me pegó" laburmetraia ikusteko aukera izan zuten, ondoren indarkeria matxista psikologikoari buruzko hitzaldia izan zuten. Oso gustora egon ziren eta balorazio oso positiboa egin zuten ikasleek.

AZPEITIAko HOBETUZ ORTOPEDIARA BISITA

2017-11-15

Mendekotasuneko ikasleak Azpeitiko Hobetuz Ortopedia bisitatu dute. Bertan hainbat laguntza tekniko mota desberdinak ezagutu eta ikusteko aukera paregabea izan dute. Laguntza hauek mugikortasuna eta autonomia sustatzera bideratuta daude, honela erabiltzaileen egunerokotasuna erraztu egiten dute.

Zerbitzu honetaz gain, etxebizitza egokitzen laguntzeko aholkularitza ZERBITZU INTEGRALA ere eskaintzen dute. Horrela, etxe bat irisgarria izan dadin egin beharreko moldaketa guztian inplikatuak egon daitezkeen gremioen koordinazioa gestionatzen dute.

PARKINSON-ARI BURUZKO FORMAZIOA MADRIDEN

2017/03/06

Otsailean, Mendekotasun egoeran dauden pertsonentzako arreta zikloko 2. mailako ikasleek eta 3 irakaslek PARKINSON-ari buruzko ikastaro espezializatu bat jaso zuten Madrilen dagoen “Parkinson Madrid” zentruan. Meka Lanbide Eskolak mota honetako ekimenak bultzatzen ditu bere ikasleei ahalik eta formazio espezializatu eta eguneratuena eskaintzeko helburuarekin.

Moodle plataforma