BISITA BIRTUALA

Matrikula egiteko epea martxoaren 6tik 20ra, biak barne

MEKA GLHBI Euskararen aldeko jarduerak bultzatzen

09/11/12

Euskara mintegiak urteak daramatza batxilerreko ikasle ausartak eta adoretsuak EGA frogarako prestatzen.

Zorionez, Lanbide Heziketan ere, ikasle motibatuak eta kementsuak ditugu aurten erronka honi aurre egiteko. Eta nola gauzatu hau gelan egunean 6 ordu adarreko ikasketa lantzen badaude?. Bada, AEK euskaltegiarekin hitz egin, aukera baieztatu, aurrekontua eskatu, ikasleei jakinarazi, zazpigarren ordua eta bazkaltzera joatea proposatu eta erantzunak jasoz.

Aste honetan autoenpleguaren ikastaroak izaten ari dira MEKA GLHBI ikastetxean.

2009/11/06

Lehenengo saioa asteazkena, ALBITXURI eraikuntzan hasi zen, “sentsibilizazio ikastaroa” deitzen zaiona, ikasleak autoenpleguaren inguruko oinarrizko kontzeptuak jasotzen ditu. Ikastaro hau Lanbide Heziketako 2. mailako ikasleei zuzenduta dago eta lau ordu irauten du.

Elgoibarko Mahai Sektorialaren bilera Meka GLHBI-n

Joan den ostegunean, urriaren 29a, MEKA-ko IMI gelan eta goizez, Elgoibarko Udalaren Mahai sektoriala bilera izango zen. Bertan hartuko zuten parte Alkateak, PSOEko zinegotziak, DEBEGESA, udaleko teknikariak, LANBIDE-k, Langile batek, bi enpresarik, IMHko zuzendariak eta MEKAko zuzendariak. Suspertzailetza, eta eskola-enpresa erlazioak sendotzea du helburu mahai honek.

Elgoibarko MEKA GLHBI ikastetxean DEBEGESAko ordezkari bat.

09/10/27

Pasa den ostiralean Vanessa Hortas Debegesako Autoenplegu Teknikariak hitzaldi bat ematen, izan genuen MEKAko eskolan.
Goi mailako Administraritza eta Finantzak zikloko Ikasleek eskatu zioten hitzaldi hori beraiek lantzen ari diren POI proiektuan Debegesak bideratzen duen laguntza ezagutu behar zutelako. Honez gain, gonbidapena luzatu zieten beraien ikaskideei, hau da, ziklo berdineko bigarren kurtsokoei eta Merkataritza zikloa egiten ari direnei.
Oso aberatsa izan zen, galderak zehatzak eta ondo eginak egon ziren.

Gure aldetik mila esker Vanessari, argi eta garbi azaldu zuelako.

Lankor eta Aristara bisita

09/09/14

Administrazio eta Finantzak  Zikloak  metodologia berri batekin hasi du kutsoa. Metodologia hau POI deitzen da eta beraren helburua,  eginez ikastea da; hau da, klaseak teorikoak baino praktikoagoak izango dira.

PARKINSON-ARI BURUZKO FORMAZIOA MADRIDEN

2017/03/06

Otsailean, Mendekotasun egoeran dauden pertsonentzako arreta zikloko 2. mailako ikasleek eta 3 irakaslek PARKINSON-ari buruzko ikastaro espezializatu bat jaso zuten Madrilen dagoen “Parkinson Madrid” zentruan. Meka Lanbide Eskolak mota honetako ekimenak bultzatzen ditu bere ikasleei ahalik eta formazio espezializatu eta eguneratuena eskaintzeko helburuarekin.

Moodle plataforma