BISITA BIRTUALA

Matrikula egiteko epea martxoaren 6tik 20ra, biak barne

DONOSTIKO EPAITEGIRA BISITA

1AF3 eta 1AK2.

LPO  gaian ematen diren edukiekin lotuta, kasu errealak ikustera joan ginen ikasleekin, bertan hainbat epai ikusi genituen eta ikasleek teorian ikusten dutena praktikn nola izaten den ikusteko eta aztertzeko aukera izan zuten.

MENDAROKO ESTERILIZAZIO ZENTRALERA BISITA

1ER2B ETA 1ER2A taldeak Mendaroko ospitalera egin duten bisita inetresgarrian aukera paregabea izan dute , gelan ikusitakoa "in situ" lanean , nola egiten duten ikasteko. Azalpen argiak jaso zituzten eta eskertzeko da esterilizazio zentroko Rafik, Palomak eta Consuelok eginiko harrera bikaina. Ikasleen balorazioaren arabera, bentan probetxuzko bisita izan da .

Eskerrak, Mendaroko ospitaleari, urtero ematen digun aukera paregabe honengatik.

ESKERRIK ASKO DENOI!!!!

SIEMENS-GUASCOR

Makinariaren elektromekanikako zikloko, 2. mailako ikasleak GUASCOR-SIEMENS enpresako instlazioak ikusi eta bertan ekoizten diren gas eta diesal motorren fabrikazio prozesua ezagutu dute.

Benetan bisita interesgarria.

Mila esker GUASCOR-eko langileei, emandako tratuagatik.

ESKERRIK ASKO!!!!!!!

KOMPAR

LAN TALDEKO BILERA OROKORRA AFEC BAYONNEN.

Bayonne AFEC-ena Frantzian, urtarrilaren 31 an, KOMPAR- mugaz arandiko lantaldearen osoko bilera ospatu da.

Guipuzkoa, Bizkaia, Nafarroa, eta Akitaniakoikastetxeak lan egiten ari dira ermu sozialean enplegagarritasuna errazteko asmoz. Honetarako bi herrialdetako konpetentziak aztertzen dihardute. Gainera, lan taldebakoitzak proeiktu komunka prestatzeko proposamenak egiten ditu, aprte hartzen duten ikastetze guztietako ikasleek lankidetzan lan egin dezaten, aurrez aurre eta/edo modu birtualean.

FLYSCH

Asteartean, Azaroak 13an, Erizaintzako laguntzailea heziketa zikloko lehen mailako ikasleekin Zumaiako Flyscha bisitatu genuen.  Bisitaren lehen zatian, Algorri interpretazio zentruan, batetik, gidariek Flysharen inguruko azalpenak eman zizkiguten eta bestetik, erakusketa zabala ikusi ahal izan genuen. Bigarren zatian berriz, itsaslabarrean zehar abiatu ginen eta Flyscha ikusteko aukera paregabea izan genuen

PARKINSON-ARI BURUZKO FORMAZIOA MADRIDEN

2017/03/06

Otsailean, Mendekotasun egoeran dauden pertsonentzako arreta zikloko 2. mailako ikasleek eta 3 irakaslek PARKINSON-ari buruzko ikastaro espezializatu bat jaso zuten Madrilen dagoen “Parkinson Madrid” zentruan. Meka Lanbide Eskolak mota honetako ekimenak bultzatzen ditu bere ikasleei ahalik eta formazio espezializatu eta eguneratuena eskaintzeko helburuarekin.

Moodle plataforma