BISITA BIRTUALA

Elebasque

LANBIDE KONPETENTZIAK EBALUATU ETA EGIAZTATZEKO PROZEDURA

2017-10-01

LANBIDE KONPETENTZIAK EBALUATU ETA EGIAZTATZEKO 2017ko PROZEDURA.

Izena emateko epea: 2017ko urriaren 2tik 20ra.

Informazio gehiago EEI edo EHAA.

EUROCOM SMART (Erasmus+)

2017/09/12

Atenas, Grezia. MEKA Lanbide eskola EUROCOM SMART (Erasmus+) sarean parte hartzen ikasle eta irakasleentzako elkartrukeak lotzen. Alemania, Holanda, Grezia, Finlandia, Dinamarka, Italia, Belgika eta Meka Euskaditik.

DIPLOMA BANAKETA

2016/06/14

Aurreko ostiralean gure ikasleekin ikasturte bukaerako diploma banaketa ospatu genuen. Zorionak eta zorte on guztioi!

HAUR HEZKUNTZAKO IKASLEEK HERRIKO IKASTETXEETAN ANTZERKI SAIOAK EGIN DITUZTE

2017/05/15

Maiatzaren 9an Elgoibarko ikastolan eta 11an Herri eskolan gure Haur Hezkuntzako ikasleek aukera izan zuten beraiek egindako lana  umeen aurrean azaltzeko. Aldi berean, saio hauek oso aukera ona izan dira herriko ikastetxeekin harremantzeko .

PARKINSON-ARI BURUZKO FORMAZIOA MADRIDEN

2017/03/06

Otsailean, Mendekotasun egoeran dauden pertsonentzako arreta zikloko 2. mailako ikasleek eta 3 irakaslek PARKINSON-ari buruzko ikastaro espezializatu bat jaso zuten Madrilen dagoen “Parkinson Madrid” zentruan. Meka Lanbide Eskolak mota honetako ekimenak bultzatzen ditu bere ikasleei ahalik eta formazio espezializatu eta eguneratuena eskaintzeko helburuarekin.

Moodle plataforma