Zuzendariaren agurra

• 2016/09/15 |

Ongi etorri MEKA Lanbide Eskolara!!

Ikasturte berriari eman diogu hasiera, 489 ikasle izango zarete goiz eta arratsaldez matrikulatu zaretenak.
Erronka askoko urtea dugu orain hasi berri dugun hau. Aipagarrienak honako hauek dira:

• Ikasturte honekin ematen diogu hasiera arratsaldez eskaintza partziala bidez Gizarteratzeko modulua ematen.
• Gure Plan Estrategikoa lantzen jarraituko dugu, ildo garrantzitsuenak izanez: suspertzailetza, ikertzailetza, metodologiak eta eskolaren internazionalizazioa.
• DUAL hezkuntza sisteman, hau da ikasi bai enpresan eta baita ere ikastetxean parte hartuko dute aurten 12 ikaslek.
• ERASMUS bekei esker aurten ere ikasle askok izango dute aukera hiru hilabeteko praktikak egitera joateko Europa zehar.

Ikasle, zure etxean zaudela ez ahaztu, eta ea denon artean erronka horiei aurre egiteko kapaz garen!

Badakizu non aurkituko gaituzun!.

Alberto Iturricastillo

Zuzendaria